20-02-09

Vitaya zet verder ...

large_813381Lifestylezender Vitaya pakt dit voorjaar uit met 'De Chirurgen', een gloednieuwe medische docureeks over het werk en privéleven van zes Vlaamse chirurgen. Voorts is er ook nog een tweede reeks van 'Dochters van Venus' en nieuwe seizoenen van sterkhouders als 'Tuindromen met Mark', 'Dr. G' en 'Dit is mijn huis'. Gecombineerd met dit, zijn er nog tal van aangekochte programma's, zoals de Duitse actiereeks "112 - Lifesavers", "Coleens's real women" en "The Sex Education Show". In 2008 bereikte Vitaya een marktaandeel van 5 procent op de doelgroep 18- tot 54-jarigen en van 6,8 procent op de vrouwen van 18 tot 54 jaar. De zender bereikte terug een jongere doelgroep en het profiel blijft in 2009 gefocust op een uitgesproken jong en vrouwelijk publiek.

12:30 Gepost door Media.Vl in Actualiteit | Permalink | Commentaren (0) | Tags: vitaya voorjaar |  Facebook |

De commentaren zijn gesloten.